Tuesday, January 25, 2011

KALAULAH~~~

KALAULAH aku kaya
mesti aku da ade fairlady sebijik..
mesti aku dapat anta parents aku g wat haji..

KALAULAH aku hensem
mesti awek yang datang cari aku..
mesti aku dapat jadi model..

KALAULAH aku terer men snuker
mesti aku always men free..
mesti aku ley petik mane2 cine open game ngan aku..

KALAULAH aku hebat men gitar
mesti aku ley wat album..
mesti aku da popular..

KALAULAH aku da abis belajar..
mesti skang aku da keje..
mesti aku da ade pndapatan sndiri..

KALAULAH aku serius
agak2 korang nak brkawan ngan aku??
korang nak brgurau ngan aku??

Tapi KALAU cite pasal KALAU
gajah bley terbang..
lembu pandai men snuker..
kucing pun bley drive..
hahahaha..
tu la orang kite...
asal cite msti nk ade KALAU..
termasuk aku..:D
hahahaha...



sje je wat post ni..bosan..;)time kasih kerana sudi membacanye..hehehe

1 comment:

CIK SYAZ said...

kalau saye cantek , saye jugak boleh jadi model , tapi sebaliknya ! HAHAHA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...