Thursday, September 8, 2011

BAKAR SATE MENGGUNAKAN ELEKTRIK



OPERASI :-
-Diilhamkan dari mesin pembakar roti
- Sate dibakar dengan menggunakan rod besi pemanas
- Besi yang digunakan adalah tembaga
- Dilengkapi butang pelaras haba dan pelaras suhu
- Para akan terkeluar automatik secara perlahan apabila sate siap dimasak bergantung kepada pelarasan haba dan masa yang telah ditetapkan oleh pengguna
- Menggunakan tenaga elektrik (palam 3-pin)

Wednesday, September 7, 2011

CINTA



Jika kita mencintai seseorang, kita akan senantiasa mendo’akannya walaupun dia tidak berada di sisi kita.
Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah Cinta …
Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba.
Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.
Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan, walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan Kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
Jangan simpan kata-kata cinta pada orang yang tersayang sehingga dia meninggal dunia lantaran akhirnya kamu terpaksa catatkan kata-kata cinta itu pada pusaranya. Sebaliknya ucapkan kata-kata cinta yang tersimpan di benakmu itu sekarang selagi ada hayatnya. INGAT CERITA “LOVE IS CINTA!”
Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dan bercinta dengan orang yang salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti bagaimana berterima kasih atas kurnia tersebut.
Cinta dapat mengubah pahit menjadi manis, debu menjadi emas, keruh menjadi hening, sakit menjadi sembuh, penjara menjadi telaga, derita menjadi nikmat dan kemarahan menjadi rahmat.
Sungguh menyakitkan mencintai seseorang yang tidak mencintaimu, tetapi lebih menyakitkan adalah mencintai seseorang dan kamu tidak pernah memiliki keberanian untuk menyatakan cintamu kepadanya.
Seandainya kamu ingin mencintai atau memiliki hati seorang gadis, ibaratkanlah seperti menyunting sekuntum mawar merah. Kadangkala kamu mencium harum mawar tersebut, tetapi kadangkala kamu terasa bisa duri mawar itu menusuk jari.
Hal yang menyedihkan dalam hidup adalah ketika kamu bertemu seseorang yang sangat berarti bagimu, hanya untuk mengetahui baahwa pada akhirnya menjadi tidak bererti dan kamu harus membiarkannya pergi.
Kadangkala kamu tidak menghargai orang yang mencintai kamu sepenuh hati, sehingga kamu kehilangannya. Pada saat itu, tiada guna penyesalan kerana perginya tanpa berkata lagi.
Cintailah seseorang itu atas dasar siapa dia sekarang dan bukan siapa dia sebelumnya.
Kisah silam tidak perlu diungkit lagi, kiranya kamu benar-benar mencintainya setulus hati.
Hati-hati dengan cinta, kerana cinta juga dapat membuat orang sihat menjadi sakit, orang gemuk menjadi kurus, orang normal menjadi gila, orang kaya menjadi miskin, raja menjadi budak, jika cintanya itu disambut oleh para pecinta PALSU.
Kemungkinan apa yang kamu sayangi atau cintai tersimpan keburukan di dalamnya dan kemungkinan apa yang kamu benci tersimpan kebaikan di dalamnya.
Cinta kepada harta ertinya bakhil, cinta kepada perempuan ertinya alam, cinta kepada diri ertinya bijaksana, cinta kepada mati ertinya hidup dan cinta kepada Tuhan ertinya Takwa.
Lemparkan seorang yang bahagia dalam percintaan ke dalam laut, pasti ia akan membawa seekor ikan. Lemparkan pula seorang yang gagal dalam bercinta ke dalam gudang roti, pasti ia akan mati kelaparan.
Seandainya kamu dapat berbicara dalam semua bahasa manusia dan alam, tetapi tidak mempunyai perasaan cinta dan kasih, dirimu tak ubah seperti gong yang bergaung atau sekedar canang yang gemericing.
Cinta adalah keabadian … dan kenangan adalah hal terindah yang pernah dimiliki. Tetapi jika ianya pahit, lupakanlah segera!!
Siapapun pandai menghayati cinta, tapi tak seorangpun pandai menilai cinta kerana cinta bukanlah suatu objek yang bisa dilihat oleh mata kasar, sebaliknya cinta hanya dapat dirasakan melalui hati dan perasaan.
Cinta mampu melunakkan besi, menghancurkan batu, membangkitkan yang mati dan meniupkan kehidupan padanya serta membuat budak menjadi pemimpin. Inilah dahsyatnya cinta.
Cinta sebenarnya adalah membiarkan orang yang kamu cintai menjadi dirinya sendiri dan tidak mengubahnya menjadi gambaran yang kamu inginkan. Jika tidak, kamu hanya mencintai pantulan diri sendiri yang kamu temui didalam dirinya.
Kamu tidak akan pernah tahu bila kamu akan jatuh cinta. Namun apabila sampai saatnya itu, raihlah dengan kedua tanganmu dan jangan biarkan dia pergi dengan sejuta rasa tanda tanya dihatinya.
Cinta bukanlah kata murah dan lumrah dituturkan dari mulut ke mulut tetapi cinta adalah anugerah Tuhan yang indah dan suci jika manusia dapat menilai kesuciannya.
Bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh.
Jika saja kehadiran cinta sekedar untuk mengecewakan, lebih baik cinta itu tak pernah hadir.

Thursday, August 25, 2011

AIDILFITRI MENJELANG !! :D


Assalamualaikum...
Saya Mohd Taufiq bin Abdul Halim..
Di sini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam di seluruh pelusuk dunia yang bakal kita sambut pada 30hb Ogos 2011 InsyaAllah...
Saya menyusun 20 jari termasuk jari kaki memohon ribuan jutaan ratusanjutaan kemaafan skiranya ada :-

-Terasa kat mana2
- Terhantuk kat kepala
-Tercubit kat peha
-Terpekik kat telinga
-Terpukul suka2
-Terpanggil tanpa nama
-Hilang tanpa bicara
dan sebagainya

Semua tu saya lakukan tanpa saya sedar...
Harap diampunkan..
kite sama2 Islam maaaa...
Apa mau gado2...
Bersatu teguh bercerai Roboh...
Sambutlah Aidilfitri ini dengan penuh keceriaan tanpa menyimpan apa2 rasa dendam...
ok nk bersiap balik Ampang...:D
Assalamualaikum....


7 Sifat Syaitan Yang Boleh Dicontohi



Syaitan dan manusia pada dasarnya 2 makhluk yang berbeza dan saling bermusuhan. Manusia pada umumnya sangat benci kepada syaitan kerana sifat jahatnya. Namun, pada sifat-sifat jahat ini ternyata ada beberapa sifat syaitan yang patut dicontohi. Lets Cekidaut!!


1. Pantang menyerah
Syaitan tidak akan pernah menyerah selama keinginannya untuk menggoda manusia belum tercapai. Sedangkan manusia banyak yang mudah menyerah dan malah sering mengeluh dalam menggapai sesuatu ataupun dalam menghadapi ujian dari ALLAH SWT.


2. Kreatif
Syaitan akan mencari cara dan bagaimana untuk menggoda manusia agar tujuannya tercapai, selalu kreatif dan penuh idea. Sedangkan manusia ingin seronok saja, banyak yang malas. Sebahagian besar daripada manusia selalu ingin mendapatkan sesuatu dengan cara yang segera, padahal cara segera tersebut boleh merugikan orang lain. Yang Haram dianggap menjadi hal yang wajar (Halal).


3. Konsisten
Syaitan dari mulai diciptakan tetap konsisten pada pekerjaannya, tak pernah mengeluh dan berputus asa. Sedangkan manusia ramai yang mengeluh perihal pekerjaannya, padahal banyak manusia lain yang masih menganggur dan memerlukan pekerjaan.


4. Bekerjasama
Sesama syaitan tidak pernah saling menyakiti, bahkan selalu bekerjasama untuk menggoda manusia. Sedangkan manusia, jangankan peduli terhadap sesama, kebanyakan malah saling bermusuhan, membunuh dan menyakiti.


5. Genius
Syaitan paling pintar otaknya dalam mencari cara agar manusia tergoda. Sedangkan manusia ramai yang tidak kreatif, bahkan banyak yang jadi peniru dan plagiat, tidak mahu mencipta idea-idea baru.


6. Tanpa Merintih
Syaitan itu bekerja 24 Jam tanpa mengharapkan ganjaran apa-apa. Sedangkan manusia tidak akan melakukan sesuatu kerja tanpa bayaran. Seharusnya bukanlah hal yang terpenting dalam hidup ini! Harusnya kita saling membantu kepada sesama umat manusia.


7. Suka berteman
Syaitan adalah makhluk yang selalu ingin berteman, berteman agar banyak temannya di neraka kelak. Sedangkan manusia banyak yang lebih memilih mementingkan diri-sendiri dan egois. Manusia dalam mengerjakan sesuatu cenderung ingin menonjolkan kemampuannya sendiri berbanding bekerjasama dengan orang lain.


Sifat jahat syaitan memang hendaknya JANGAN SESEKALI ditiru! Tapi tidaklah dosa jika kita mencontohi sifat-sifat baiknya yang boleh berguna bagi kebaikan diri kita dan sesama manusia..:D

Wednesday, August 24, 2011

10 PEMAIN CATUR WANITA TERCANTIK

Alahai...comeynyeeeee.....:) Nak men chest ngan dorang bley tak...kalah pon takpe la...tapi nak men lame2...kalah banyak kali pon tak kesah...serius...:D

1) Bosnia Herzegovina - Sanja Dedijer

2) Slovenia - Vesna Rozic

3) Russia - Alexandra Kosteniuk

4) UAE - Mariam Mansur

5) Indonesia - Irene Kharisma

6) Slovakia - Regina Pokorna

7) Peru - Ingrid Aliaga

8) Argentina - Maria Belen Sarquis

9) Turkey - Zehra Topel

10) USA - Rusudan Goletiani

11 FAKTA MENGENAI YOUTUBE




1. Youtube didirikan pada bulan Februari 2005 oleh 3 orang bekas kakitangan PayPal, iaitu Chad Hurley, Steve Chen dan Jawed Karim.

2. Pada awalnya pejabat pusat Youtube terletak di lantai atas sebuah restoran Pizza dan Restoran jepun di San Mateo, California.

3. Video terawal yang diUpload di Youtube berjudul Me at The Zoo, menampilkan Jawed Karim di kebun binatang San Diego. Hingga saat ini video tersebut masih dapat disaksikan di Youtube.

4. Youtube melancarkan Beta test pada bulan Mei 2005, 6 bulan sebelum "official launching" yang dilaksanakan pada bulan November 2005.

5. Pada Julai 2006 atau 8 bulan setelah dirasmikan, tercatat 65.000 video baru diUpload ke Youtube setiap hari, dengan 100 juta views sehari.

6. Pemilihan nama www.youtube.com mengakibatkan masalah bagi sebuah website dengan nama yang hampir serupa, www.utube.com. Pemilik website tersebut, Universal Tube & Rollform Equipment, mengajukan tuntutan terhadap YouTube pada November 2006 setelah mengalami kelebihan beban secara teratur yang diakibatkan oleh orang yang mencari video di YouTube.

7. Pada bulan Oktober 2006, Google Inc. membeli Youtube pada harga US$ 1,65 Billion.

8. Pada tahun 2007 Youtube telah menghabiskan Bandwidth menyamai besarnya Bandwidth keseluruhan internet di dunia pada tahun 2000.

9. Pada bulan jun 2008 majalah Forbes memberitahu bahwa pendapatan Youtube selama tahun 2008 diperkirakan mencapai US$ 200 juta.

10. Pada tahun 2008 Youtube mendapat penghargaan George Foster Peabody Award kerana telah menjadi Speakers Corners dan turut berjasa dalam pengembangan demokrasi dan kebebasan berpendapat.

11. Ketika ini Youtube menjadi website pembekal Video online paling dominan di Amerika syarikat, bahkan mungkin di dunia, dengan menguasai 43 peratus pasaran. Hasil kejadian yang dijalankan hampir 20 Jam durasi video diUpload ke Youtube setiap minit dengan 6 juta views setiap hari.

Thursday, August 18, 2011

37 FaKtA MeNgEnAi LeLaKi




  • Lelaki biasanya tidak terpikat terhadap wanita disebabkan mereka  cantik tetapi mereka lebih mudah terpikat terhadap personaliti dan ketrampilan seseorang itu.





  • Lelaki amat bencikan lelaki lain yang cuba untuk menggoda kekasih mereka.





  • Apa yang sedang awak lakukan? atau Awak dah makan ke belum? adalah merupakan soalan paling kerap akan ditanya ketika mereka menelefon seorang wanita.





  • Lelaki akan sibuk dengan pekerjaan mereka sepanjang hari, tetapi sebelum tidur, pasti mereka akan memikirkan mengenai wanita yang mereka benar-benar sayang.





  • Apabila lelaki benar-benar sayang terhadap seorang wanita, mereka akan mengabaikan semua karakter negatif yang ada pada wanita tersebut.





  • Lelaki akan membuat seribu satu kesimpulan sekiranya seorang wanita senyum kepada mereka.





  • Lelaki sanggup melakukan apa saja untuk mendapatkan perhatian daripada seorang wanita.





  • Lelaki amat benci apabila wanita menceritakan mengenai kisah bekas teman lelaki mereka.





  • Seorang lelaki mampu menyukai wanita untuk seminit, kemudian terus melupakan mereka.





  • Apabila seorang lelaki bersedia untuk berjumpa ibubapa kekasih mereka, ini menunjukkan mereka benar-benar serius.





  • Lelaki juga akan menangis.





  • Lelaki akan lebih untuk berusaha memikat wanita yang menolak cinta mereka, ini adalah kerana mereka sukar untuk menerima kekalahan.





  • Jangan sesekali memberikan mereka mesej tergantung seperti “Ada sesuatu nk bgtau awak ni…. erm… tapi takpela”. Mereka akan membuat seribu satu andaian dan akan berusaha untuk mendapatkan jawapan.





  • Lelaki akan teruja apabila mendapat sentuhan yang tidak diduga.





  • Lelaki akan menjadi gagap apabila bercakap dengan wanita yang mereka suka.





  • Apabila wanita menyatakan tidak, hati lelaki akan menyatakan ‘ok…. takpe…. cuba lagi esok..’





  • Lelaki amat sayang ibu mereka.





  • Lelaki sanggup mengorbankan makan tengahari mereka semata-mata ingin memberikan wanita beberapa kuntum bunga ros.





  • Lelaki amat sukar untuk difahami melainkan anda seorang pendengar yang setia.





  • Adalah lebih baik anda menguji seorang lelaki itu terlebih dahulu sebelum mempercayainya. Tetapi, pastikan ia tidak mengambil masa yang terlalu lama.





  • Lelaki lebih bersikap terbuka untuk menceritakan hal peribadi mereka.





  • Lelaki amat suka apabila wanita yang menentukan pemakaian mereka.





  • Lelaki tidak suka kekasih mereka mempunyai hubungan dengan orang lain terutamanya kawan lelaki.





  • Apabila lelaki membelikan hadiah kepada wanita, mereka amat risau sekiranya hadiah yang mereka berikan tidak disukai.





  • Lelaki lebih banyak berfikir.





  • Imaginasi lelaki tiada had. Mereka mampu untuk membayangkan apa sahaja.





  • Ketinggian wanita adalah tidak penting, apa yang lebih penting adalah berat mereka.





  • Sukar untuk lelaki untuk melepaskan kekasih mereka terutama apabila sudah bercinta melebihi 3 tahun.





  • Lelaki tidak sukakan wanita yang materialistik.





  • Lelaki memiliki semangat yang kuat untuk berubah dan ianya perlu sokongan yang kuat daripada kekasih mereka.





  • Apabila lelaki menceritakan sesuatu yang serius, berikan perhatian yang sepenuhnya. Ia amat penting.





  • Lelaki lebih gemarkan wanita yang pandai memasak.





  • Jangan sombong, kerana ia akan membuatkan lelaki berusaha untuk memalukan anda.





  • Lelaki belajar mengenai cinta melalui pengalaman, bukan seperti wanita yang belajar mengenai cinta melalui novel yang mereka baca.





  • Lelaki paling tidak suka kekasih mereka keluar bersama lelaki lain berdua walaupun hubungan mereka hanya sekadar kawan.





  • Lelaki akan memaafkan kesalahan yang pertama dibuat, tetapi bukan untuk kesalahan yang kedua.





  • Lelaki tidak suka wanita yang terlampau mengada-ngada.
  • Wednesday, August 17, 2011

    Aku tak sempurna Kau Tak Sempurna



    Aku ingin mengenalmu dengan sempurna
    Tanpa bercinta yang saat ini perkara biasa orang lain lakukan. Cukuplah aku mengenalmu melalui murabbi dan keluarga. Kerana pernikahan adalah proses pengenalan yang berkesinambungan. Pernikahan bukanlah akhir bagi sesuatu perkenalan, namun sebenarnya awal  dari perkenalan. Aku memang tidak mengenalmu, namun aku akan berusaha mengenalmu semampuku, setelah kita halal untuk saling mengenal.
    Aku ingin melamarmu dengan sempurna
    Tanpa pertukaran hadiah valentine’s day terlebih dahulu seperti yang orang lain . Cukuplah aku sekadar hanya mengenalkan diriku dan keluargaku kepada keluargamu. Semoga tercipta keharmonian kerzna menghormati kesucian pernikahan. Aku memang tidak mampu memberikan banyak harta untuk melamarmu, namun aku berjanji untuk berusaha mencari harta semampu kita. Harta yang halal untuk kita gunakan bersama.
    Aku ingin menikahimu dengan sempurna
    Tanpa terlalu banyak kemeriahan yang mendekati kenikmatan dunia. Cukuplah rasa bahagia yang menyelimuti keluarga, sanak saudara, sahabat, serta kita berdua khususnya, menjadi keriangan tersendiri, dalam haru yang tercipta berjaya mendirikan sebuah lagi masjd. Aku memang tidak mampu untuk memberikan kemewahan pada hari pernikahan kita, namun aku berjanji akan selalu membuatmu bahagia di hari-hari setelah pernikahan kita. Sesungguhnya pernikahan bukanlah fasa terakhir dalam perjalanan hidup kita, namun gerbang awal untuk membuka salah satu jalan menuju Syurga-Nya.
    Aku ingin mencintaimu dengan sempurna
    Tanpa banyak kata yang membalut kebohongan belaka. Cukuplah rayuan dan gurauan ringan untuk menghiasi pernikahan kita. Aku memang tidak pandai merangkai kata romantis selalu untuk mu, namun aku tahu bagaimana menjaga kedudukanmu. Kau bukan berada di atas kepala hingga selalu perlu disanjung puja, bukan pula berada di bawah kaki untuk dipijak dan dihina. Kau adalah tulang rusuk kiriku, dekat dihatiku untuk selalu ku cinta. Aku tidak berani berjanji untuk mencintaimu sepenuhnya, namun aku berani berjanji untuk selalu belajar mencintaimu sepenuhnya. Cinta sejati yang membuat kita semakin mencintai-Nya.
    Aku ingin hidup bersamamu dengan sempurna
    Tanpa banyak terpengaruh perkara yang menimbulkan perselisihan antara kita berdua. Cukuplah atas nama Allah segala tingkahlaku kita, disertai Al-Qur’an penerang jalan hidup kita, dan Al-Hadis pengiring liku hidup kita. Aku memang tidak dapat membuatkan mu bahagia selalu, namun aku berjanji untuk selalu ada dalam setiap suasana keadaan dan perasaanmu. Aku ingin menyediakan bahu dalam kesedihanmu, menjadi ubat penenang dalam kerisauan mu, serta melebarkan pangkuan di saat kelemahanmu.
    Aku ingin memperoleh keturunan darimu dengan sempurna
    Tanpa ego yang menaungi diri masing-masing, kita berdua membicarakan persetujuan dalam perancangan. Cukuplah kita berdua yang tahu akan keinginan dan kemampuan kita. Melalui mu, lahirlah buah hati kecil pelengkap hidup kita. 
    Aku tak sempurna. Kau pun tak sempurna. Ketidaksempurnaanmu menjadi pelengkap ketidaksempurnaanku, hingga kita akan  sempurna, meskipun hanya bagi kita berdua. Biarlah Allah yang Maha sempurna, yang berhak menilai kesempurnaan kita.

    Thursday, July 28, 2011

    PULUN HABIS !!!


    Hero-Hero Malaysia yang bakal menggempur skuad pertahanan Singa Laut..
    KASI LANGGAR DIA PUNYA DEFEND LA...BARU SYIOK...BARU ADA FIGHT...
    hahahahaha...
    Praise for our Malaysian Football Team...
    GO TIGER!!!
    Korang kene taw yang ramai gile vavi kt belakang korang yang mnyokong korang..
    awek xyah ckap la...
    bersusun2...
    Ahhhhhh!!!! SAFEE SALI !!!!
    AMIRUL HADI !!!!!!
    standard men bola la kan...
    msti ade awek brkenan nye..
    HAHAHAHA !!!
    xyah ckap men MALAYSIA...
    men time skola pn sme je....
    kah3....


    COME ON MALAYSIA !!!!
    FIGHT FOR YOUR RIGHT !!!!!
    TEACH THEM HOW TO PLAY A SOCCER...
    kih3....;)

    Saturday, June 18, 2011

    Monday, June 6, 2011

    Pelukis Potret Monalisa Menjual Hasil Lukisannya !!!

    Betul ke???
    brape die nk jual??
    ayuh terjah!!!










    Buuuuuuu...
    tipu je..
    hahahaha..
    ni la keje aku bile aku bosan kt pudu...
    ok...
    cukup....
    aku taw buruk...
    hahahahahahaha..





    Saturday, June 4, 2011

    RANKING BINATANG PALING BISING

    Tempat ke-10
    ALIGATOR

    Di tempat yg ke-9
    CACAPO

    Menduduki tempat yg ke-8
    SERIGALA

    Tempat ke-7
    MONYET HOWLER

    Ke-6
    GAJAH

    Skang kite g ke top 5 plak..

    Tempat ke-5 jatuh kepada
    IKAN HERING

    Tangga ke-4
    IKAN PAUS

    Tangga ke-3
    KELAWAR

    Naib johan jatuh kepadaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    CICADA

    dan pemenang bagi binatang paling bising jatuh kepadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
    JENG..........JENG..................JENG...........
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    UDANG PISTOL
    info: udang pistol bley pecahkan kaca just dengan satu detap atau snap..rilek je..

    p/s : jangan ingat kecik x power..




    10 Manusia Pelik :D


    1. LUCKY DIAMOND RICH
    ade tatu lagi banyak dari LEOPARD MAN n die ni boley menelan.


    2. STALKING CAT
    name sbnr Dennis Avner. Die ubahsuai tubuh die tatu, implan silikon, gigi runcing hasil pembedahan, hasil tindikan, misai mampu lekat, kuku, bibir atas bercabang n ekor harimau aimatronik.


    3. THE LIZARDMAN
    Name Eric Sprague. Lahir tahun 1972. Die ni antara orang pertama yang wat lidah bercabang..;D Satu bdan die wrne ijau n seluruh bdan die tanam implan untuk bg nmpak sisik kt bdan die cam cicak..


    4. PAULY UNSTOPPABLE
    Lidah bercabang, lubang idung trbesar kt barat..so xde masalah tok die korek idung..hahaha!!! parut kt pipi n implan kt kepale..


    5. KALA KAWI
    M'punyai 67 tindik n 75% badan die brtatu n die ade studio untuk org yg nk ubahsuai tubuh badan kt Hawai.. Lubang idung die besarkan 4 inci untuk masukkan anting2..


    6. ELAINE DAVIDSON
    Berasal dari Brazil..M'punyai tatu..tp x bnyk sgt pon..2500 tindik dalaman n luaran..500 tindik kt sekitar alat kelamin..total berat sume tindik kt badan die lbey kurang 3kg..


    7. RICK GENEST


    8. ETIENNE DUMONT
    Die ni pengkritik seni n budaya kt Geneva..tanduk kt kpale die 2 implan silikon asli..BERSENI HABIS!!


    9. THE LEOPARD MAN
    Name sebenar..Tom Leppard..Memiliki tatu penuh satu bdan..


    10. THE ILLUSTRATED LADY
    Julia Gnuse lahir cacat kt kulit die..so..untuk menutup kecacatan die tu die amek kputusan mntatu satu badan die..













    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...