Thursday, August 25, 2011

AIDILFITRI MENJELANG !! :D


Assalamualaikum...
Saya Mohd Taufiq bin Abdul Halim..
Di sini saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam di seluruh pelusuk dunia yang bakal kita sambut pada 30hb Ogos 2011 InsyaAllah...
Saya menyusun 20 jari termasuk jari kaki memohon ribuan jutaan ratusanjutaan kemaafan skiranya ada :-

-Terasa kat mana2
- Terhantuk kat kepala
-Tercubit kat peha
-Terpekik kat telinga
-Terpukul suka2
-Terpanggil tanpa nama
-Hilang tanpa bicara
dan sebagainya

Semua tu saya lakukan tanpa saya sedar...
Harap diampunkan..
kite sama2 Islam maaaa...
Apa mau gado2...
Bersatu teguh bercerai Roboh...
Sambutlah Aidilfitri ini dengan penuh keceriaan tanpa menyimpan apa2 rasa dendam...
ok nk bersiap balik Ampang...:D
Assalamualaikum....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...