Sunday, November 21, 2010

RM380k

Ha..pe bnde tu??hehehe..merujuk prkare di atas..aku ni senanye ade satu hajat yg sgt besar n xtau ntah bile akan trcapai..hahaha..bende ni memang mustahil la kalau aku nak dapat skang..tp aku memang da lame gile nk ade satu..but..tu ah masalah nye..aku kene ade at least 380k..paling koman pn RM180k la aku kene ade..mne aku nk cekau duit bnyk camtu??pale hotak die..kalau ade pokok duit xpe r..

HA......so.............................................da conclusion is "belajar rajin2..keje bagos2"..tu la ayat keramat mak aku salu pesan..:) hehehe..pape ckit msti kuar ayat tu..tp tu la pndorong semangat aku untuk memiliki sebijik NISSAN FAIRLADY..bukan fair n lovely ea..sebijik pn jadik r..;)
*
*
*
*
*
*
*
*
suke gler vavi la aku kt kete ni..harap2 ley dpt la sebijik..ngeeeeeee....
Amiiiiinnnnn~~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...